27 maart 2009

(On)bewust Asiociaal gedrag

Het viel me op dat er een nieuwe SIRE campagne op tv is, een onderwerp waar ik niet zo snel over nadenk, tenzij ik iets zie gebeuren waarvan ik dan denk, 'goh wat aso', je ergert je even en loopt weer verder, er wat van zeggen, tja dat doe en durf ik dan niet, jij wel?

Je kan online een test doen over je eigen onbewuste gedrag. De resultaten van de irritatiepunten van de gemiddelde Nederlander krijg je direct te zien. Persoonlijk vind ik de test beperkt qua onderwerpen en wat weinig antwoord mogelijkheden per onderwerp. Wel positief aan deze test is dat het haast geen tijd kost, de drempel om mee te doen is erg laag.

Een vervolg op deze test zou niet misstaan, om uiteindelijk een top 10 aan ergernissen in Nederland te toetsen, ben benieuwd.

Doe je mee, hoe onbewust asociaal ben jij?

http://www.onbewustasociaal.nl

1 opmerking:

Maruti zei

Nee ben niet aso, het is gewoon het natuurlijke instinct van de man en dan wordt het vaak als aso bestempeld. Bijv. hard rijden, is gewoon net als in de oertijd hard achter je prooi rennen, helaas heeft niet iedereen een motorkap vriendelijke bumper :P kan er alles over vertellen.....